13 %...

...Batteri ska räcka 2½ timme ;O Tror inte det kmr gå :/

För övrigt har det varit en halvt bra - halvt dåligt dag... Karaktären var rätt chill :) diskuterade lite angående "Stressa Lagom" o fick avsluta med o massera varandra (2 o 2 :)

Har haft matteprov, gick väl rätt hyffsat, men nu väntar hål i 30 min, matte i 1½ timme så är hemma först runt 5 idag ;O 5!!! Det är sjukt! Har aldrig kommit hem så sent från skolan (bortser man från utvecklingssamtal på högstadiet där man har haft det runt 6-tiden, då jag har hunnit hem innan) så har jag aldrig haft så långa skoldagar... GILLAS INTE!!!

Aja, men ska inte klaga mer ;P

Ikväll blire Nisse-rep på folkan ;D O jag kan inte alla repliker =P undrar hur detta kmr då XD

Visstja, hörde att Matilda o Vicki skulle joina :) (om jag inte miss helt fel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0