Tre saker...

Tre saker jag inte förstår mig på: Orättvisa, irriterande personer o hungerkatastrofer
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Necessär, pennor o Rammstein - Liebe Ist Für Alle Dah
Tre saker jag gör just nu: Dator, musik o snack med Marran
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Resa till USA o bara chilla, skaffa egen hund/egen häst o fara på lyxkryssning
Tre saker jag kan: Rykta, sova, gå 
Tre saker jag inte kan: Instrument, bilkörning, bandy
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Fall Out Boy - Thanks For The Memories, Sparzanza - My World Of Sin, Blowsight - Bandit For Life
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Tyska, instrument, psykologi
Tre favoriträtter: Kött, kyckling och mammas köttfärssås
Tre roliga saker som hänt: Maskerad hos Vanna, kärlek o nya vänner

♣ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0