Grattis i efterskott till migsjälv ;P

Sen förra gången har det hänt en del :P

Var ju på må-bra-dag med klassen på änglagården med kyrkkerstin :) att sitta still så länge var inte spc kul, men det var ändå rätt intressant :P

Sen har man gjort ett engelskaprov (elr om det var ett test (svenskt ord) o ett matteprov, vilket ledde till VG på båda :)



Var med Vanna i onsdags oxå :) gick o solade o umgicks :)


Gjorde vad-jag-nu-gjorde i fredags =P


På lördag var det min dag :) fyllde hela 16 år (grattis i efterskott till migsjälv ;P )

Så under dagen hälsade farmor, farfar, Jörgen, ♥, Vanna och lite senare även Glenn o Moa :) fick pengar, blommor o en jättesuperdupersnygg skjorta ;D

Så under dagen hände int så mkt förrutom att gästerna kom :)

Vanna o ♥ for hem när det var middag, men Vanna kom sen tbx :)

Sen kom Millan, Anna o Matilda o kidnappade mig :P Robin skjutsade oss 5 till grillkåtan vid Golden Gate-bron :) Sen for han o Milan o hämtade ♥...

Senare kom även Pontus o tre vänner så de var sociala med oss ett litet tag innan de oxå stack :P Fast Pontus kom tbx när ngn (Matilda?) skrev att Millan "hade däckat i gräset" XD

Runt kvart i 12 for Vanna hem, o bara några minuter senare for åxo Pontus o Millan iväg med vännerna som var med tidigare idag :P O sen kom hon inte tbx XD

Runt 12 for vi som var kvar hem oxå :) Jag o ♥  gick längs strandpromenaden o pratade :) de andra for hem till Matilda :)

Var hemma kl 1, satte mig o kollade när Thomas o Christer spelade vad-de-nu-spelade :P Sen gick jag in o slog på OTH :)

Somnade runt 2, vaknade halv 5 o stängde av OTH, sen kröp man i säng :)



Söndag blev att fara till Rajalla o Happis :) köpte en lodiströja från Stadium :)

Sen hände inte så mkt mer, ♥ kom o var social till halv 10 :)

Hade en jättebra födelsedag, tack alla som var med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0