Helt slut =P

IP... IP... IP...

Klängiga ungar... Klängiga ungar... Klängiga ungar...

Hes... Hes... Hes...

Kuddkrig... Kuddkrig... Kuddkrig...

Nyp i arslet... Nyp i arslet... Nyp i arslet...



Jämför man med förra veckan då det var 6 st ungar utan skridskor o idag när det bara var 4 ungar utan skridskor - idag var det MKT jobbigare... (O jag som tyckte att det var jobbigt i torsdags =P )

Kan det bero på att idag klängde ungarna på en, att de ALDRIG blev trötta o att vad man än sa o gjorde så blev det bara roligare o roligare för de? Fick t.o.m muta de med toy (4 st) för att de skulle sätta sig ner o vara tysta :P det brukar ju inte hända spc ofta :P

Men iaf, vi 8 (inklusive mig, Petra, Sandra o Natta M) lekte på så mkt vi orkade :)

Dunkkurragömma, tafatt o kuddkrig blev några av de lekar som vi (mest de) lekte dock :P

Fast även om man fick bli lite irri för att de inte riktigt lyssnade så hade jag ändå kul - fast det var till ett tröttsamt pris :P

Nu väntar jag o Anna på att Millan o Valeria ska komma o äta med oss (tror att Valle oxå skulle äta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0