Full av tankar...

Står i bibblot p åskolan nu o har rast till halv 10. Har pratat med Ulli o Mats innan, de har fr[gat mig lite om vad jag tkr om skolan, BF mm, vilket var ganska trevligt :)

Men det som detta inlägg kmr att hanlda mest om är känslor...

Denna sommar har varit både den bästa o den sämsta sommaren på år... Jag har upplevt saker jag aldrig trodde att jag skulle uppleva... Saker som har varit både bra och dåliga... Förvirrande saker, bra saker... Saker som jag inte vill glömma, saker som jag önskar att jag kunde glömma fortare än kvickt, men inte kan glömma... Tänker inte gå in vad det är för saker här... Men jag känner att jag m[ste skriva av mig... Visserligen trorjag inte att ngn av de väldigt f[ läsare jag har kmr att fatta ngt av det...

Jag vet inget längre...

Jag vet inte vad jag vill...

Inte vad jag tycker...

Inte vad jag känner...



Mina vänner o ♥ är de personer jag känner att jag kan prata med allt om... Men nu vet jag inte längre vilka vänner som är mina riktiga o vilka som bara utnyttjar en...

Kan man känna sig s[ jävla förvirrad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0